Дашкольная адукацыя






Куратар дашкольнай адукацыі: Ермаковіч Вольга Валер'еўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, тел. 8 02156 3 90 05
Мова навучання - БЕЛАРУСКАЯ
Прафесійны стандарт ”Педагагічная дзейнасць ва ўстановах дашкольнай адукацыі“
Рэжым работы дашкольнай групы
Панядзелак - пятніца з 730 да 18.00
Звесткі аб выхаванцах
Ва ўстанове адукацыі ў 2025/2026 навучальным годзе навучаецца 28 выхаванцаў дашкольных груп.
Камплектаванне дошкольных груп:
рознаўзроставая група інтэграванага навучання і выхавання, 18 чалавек;
рознаўзроставая група інтэграванага навучання і выхавання, 10 чалавек.
Адукацыйны працэс ажыцяўляюць выхавальнікі дашкольнай адукацыі:
БЕКІШ Таццяна Валянцінаўна – выхавальнік дашкольнай адукацыі, кіраўнік фізічнага выхавання.
ЖЫДКО Алена Пятроўна – настаўнік-дэфектолаг, выхавальнік дашкольнай адукацыі.
ПЯТРАГА Нона Альфонсаўна – выхавальнік дашкольнай адукацыі, кіраўнік фізічнага выхавання.
РАЧЫЦКАЯ Таццяна Барысаўна – выхавальнік дашкольнай адукацыі.
СПІРКОВІЧ Вольга Фёдараўна – выхавальнік дашкольнай адукацыі.
ШАЛАК Алена Мікалаеўна – музычны кіраўнік.
АДУКАЦЫЙНЫ УЗРОВЕНЬ ВЫХАВАЛЬНІКАЎ ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ:
Вышэйшая педагагічная адукацыя – 4 (66%)
Вышэйшая адукацыя – 1 (17%)
Сярэдняя спецыяльная, дашкольная адукацыя – 1 (17%)
КВАЛІФІКАЦЫЙНЫ УЗРОВЕНЬ ВЫХАВАЛЬНІКАЎ ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ:
Першая катэгорыя – 5 (83%)
Без катэгорыі – 1 (17%)
РАСПАРАДАК ДНЯ:
07.30 – 08.50 ПРЫЁМ ДЗЯЦЕЙ, ГУЛЬНІ, РАНІШНЯЯ ГІМНАСТЫКА, ГІГІЕНІЧНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, ПАДРЫХТОЎКА ДА СНА
08.50 – 09.05 СНЕДАННЕ
11.05 – 12.20 ПАДРЫХТОЎКА ДА ПРАГУЛКІ, ПРАГУЛКА
12.20 – 12.30 ВЯРТАННЕ З ПАРГУЛКІ, ГІГІЕНІЧНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, ПАДРЫХТОЎКА ДА АБЕДУ
12.30 – 13.00 АБЕД
13.00 – 15.00 СОН
15.00 – 15.20 ПАСТУПОВЫ ПАД'ЁМ, ГІГІЕНІЧНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, САМАСТОЙНАЯ РУХАЛЬНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
15.20 – 15.40 ПОЛУДЗЕНЬ
15.40 – 16.30 ГУЛЬНІ, САМАСТОЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
16.30 – 16.40 ПАДРЫХТОЎКА ДА ПРАГУЛКІ
16.40 – 18.00 ПРАГУЛКА, АДЫХОД ДЗЯЦЕЙ ДАМОЎ
АДУКАЦЫЙНЫ ПРАЦЭС Ў ДАШКОЛЬНАЙ УСТАНОВЕ РЭАЛІЗУЕЦЦА НА АСНОВЕ ВУЧЭБНАЙ ПРАГРАМЫ ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ
АСНОЎНАЙ МЭТАЙ І ЗАДАЧАМІ ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ З'ЯЎЛЯЮЦЦА:
Стварэнне ўмоў для максімальнага раскрыцця прыроднага патэнцыялу кожнага дзіцяці і развіцця яго праз умацаванне здароўя дзяцей, забеспячэнне іх псіхічнага дабрабыту, фармаванне ў дашкольнікаў адказнасці за сваё здароўе.



























